עיצוב פליירים בצורה מעניינת יכול להפוך כל לקוח ללקוח פוטנציאלי. על מנת ליצור פליירים איכותיים שיגיעו לקהל יעד רב יש להימנע מעומס ויזואלי, וכן לרשום טקסט ברור. בנוסף, חשוב מאד לשים לב לבחירת הצבעים. כך למשל, כאשר פונים לקהל מבוגר,כשאי לעצב פליירים בקו עיצוב רציני. לעומת זאת, כאשר בוחרים לפנות לבני נוער כדאי לעצב פליירים בקו צעיר ומודרני.
יתרונות של דפוס דיגיטלי
בשונה מבעבר בו הייתה שיטה אחת להעברת החומרים, כיום ישנן שיטות שונות להעברת הקבצים. בעזרת דפוס דיגיטלי ניתן להעביר את הקבצים באופן ישיר לבית הדפוס וכך לחסוך את ההגעה לבית הדפוס. את הקבצים ניתן לשלוח ישירות לבית הדפוס ולחסוך זמן.
כרטיס ביקור מעוצב וייחודי חשוב לתדמית העסקית |
כרטיס ביקור – כיצד ניתן להפתיע את הלקוחות
גרפיקאים המעצבים כרטיס ביקור עבור חברות שונות מעוניינים ליצור כרטיס ביקור ייחודי ומרהיב על מנת למשוך לקוחות ולגרום להם לגלות עניין בעסק. גרפיקאים המעצבים כרטיס ביקור שואפים למצוא פתרונות מקוריים עבור כל בית עסק, כאשר המטרה הסופית היא ליצור מוצר שיהיה מעניין ויחייב את הלקוחות להגיב. על ידי יצירת כרטיס ביקור איכותי ניתן להפתיע את הלקוחות. צבע מעניין, גודל , הצורה- כל אלה הם פרמטרים ליצירת כרטיס ביקור שניתן לשנותם בהתאם לצרכים של הלקוחות. כך לדוגמא, אם כרטיס ביקור עבור חברת עורכי דין יהיה בצבעי שחור לבן וקווים נקיים. לעומת זאת,כרטיס ביקור של משרד יחסי ציבור יראה צבעוני.
תודה על המידע.
השבמחקאני חושב שהיום הרבה חברות ועסקים מזמינים פחות כרטיסי ביקור ובמיוחד פלאיירים, הרבה פרסום היום הוא דרך האינטרנט ולא בדרכים ישנות. למרות שלא נכון לחשוב שהדרכים הישנות לא עובדות האינטרנט תפס מקום די גדול בפרסום של חברות ועסקים.
אני אישית בתור בעל עסק מזמין כל שנה כרטיסי ביקור ופלאיירים על מנת לפנות לשווקים חדשים שאני רוצה להגיע אליהם, את הפלאיירים אני בדרך כלל מפיץ דרך תיבות דואר באיזורים שאליהם אני שואף להיכנס.
את הכרטיסי ביקור אני מזמין דרך האתר של בית הדפוס ארמון רמה (www.armonrama.co.il) שנותנים לי את האפשרות לעצב את הכרטיס ביקור לפי מה שאני רוצה ואז הם משפרים אותו בעזרת אפקטים שונים שאני לא מכיר. אני ממליץ בחום להמשיך ולעבוד עם הפרסום ה"מיושן" מפני שהוא עובד טוב מאוד ומגיע להרבה לקוחות שלא עובדים עם אינטרנט.