יום שלישי, 15 בנובמבר 2011

החשיבות של כרטיסי ביקור



כיום קשה מאד למצוא עסקים שאין להם כרטיס ביקור במשרד. כרטיס ביקור משמש מנהלים רבים לקידום העסק. אומנם לכולנו יש טלפון נייד, אבל בכנסים פשוט יותר לשלוף כרטיסי ביקור מאשר מספר טלפון. כרטיסי ביקור ניתן לשמור בארנק ולהשתמש בהם ברגע המתאים. מנהלים רבים מבינים שגם כיום אין לך כרטיס ביקור אתה לא קיים, לכן זה ברור כי כרטיסי ביקור משפיעים על העסק.
הכרחי לעצב כרטיסי ביקור למען שיווק והפצה

עיצוב כרטיסי ביקור – השפעה על תדמית של העסק  

עיצוב הזמנות מעוצבות או כרטיסי ביקור יכול להשפיע על התדמית של העסק בצורה משמעותית. עיצוב כרטיסי ביקור בצורה מתאימה לעסק עשוי לגרום לעסק להיראות מכובד.רוב האנשים שומרים על כרטיסי ביקור בארנק ולכן יש צורך לעצב את כרטיסי הביקור כך שיתאים לארנק. בדרך כלל הצורה המקובלת לעיצוב כרטיסי ביקור עם פינות מעוגלות. עיצוב כרטיסי ביקור יש לעשות אצל בעלי מקצוע. בטרם הפנייה לבעלי מקצוע יש לבחור את העיצוב המתאים לכרטיסי ביקור.
    
קיימים כרטיסי ביקור בעיצובים ובגדלים שונים
הדפסת כרטיסי ביקור על בסיס מדפסות מתאימות

הדפסת כרטיסי ביקור יש לעשות בהתאם למדפסות מתאימות.כך למשל, לא כל מדפסות לייזר או מדפסות דיו תתאים להדפסת כרטיסי ביקור. כרטיסי הביקור הם כרטיסים מעוצבים בצבעים שונים, ולכן הם דורשים מדפסות מתאימות. לסיכום, כרטיס ביקור הוא המפתח שלכם להצלחה בעולם העסקים ולהגדלת מעגל הלקוחות, לכן כדי להשקיע מחשבה רבה בעיצוב כרטיסי ביקור בהקדם האפשרי. כרטיסי ביקור מאפשרים הם כרטיס הראווה של העסק שלכם.   

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שהחשיבות של כרטיסי ביקור היא עצומה בימים אלה שכולם מפרסמים דרך האינטרנט, בגלל שהאינטרנט אולי מגיע ללקוחות הצעירים אך אנשים רבים שוכחים שאנשים מבוגרים לא גדלו עם מחשב בין הידיים ולכן הם לא תמיד יחפשו שירות מסוים באינטרנט אלא בדפי זהב. לכן פרסום והדפסה של כרטיסי ביקור נותן את האפשרות להגיע ללקוחות נוספים אשר אליהם אין גישה דרך האינטרנט.
    בתי דפוס רבים נותנים את האפשרות להדפיס כרטיסי ביקור מעוצבים כמו גם: פלאיירים מעוצבים, מעטפות ממותגות, מתנות ממותגות ופנקסי חשבוניות A5. אני חושב שאם מצאתם בית דפוס אשר אתם אוהבים את צורת העבודה שלו תמשיכו לעבוד איתו ולהזמין ממנו את שאר הדברים אותם אתם צריכים לא רק כרטיסי ביקור.

    השבמחק